Shop Mobile More Submit  Join Login
ye...another hanabi title... SO original... ^^;

neeways...tis is for !!!!!!!!!!!!!! HAPPY BELATED BIRTHDAY!!!!!!!!!!!!
wub wub wub wub yoo!!!!!!!!!!!!!1 CHU!!!!!!!!!!!!!!!!
sorry so late gift....took me some time to make this!!!!
bery bery messy n tonsa mistakes...
don hit me! >.<
Add a Comment:
 
:iconisrael42:
Israel42 Featured By Owner Sep 7, 2011  Hobbyist Digital Artist
:rofl: oh my! XD SU CUTE!
Reply
:icontentenkunais:
tentenkunais Featured By Owner Feb 6, 2010
omg i just about died laughing! was roy naked there for a moment? xD
Reply
:iconmaymalfoy:
MayMalfoy Featured By Owner Jan 3, 2009
awww, i saw this like years ago, and i found it in my old computers favorites XD i just ahad to add it :3 i love this ^.^
Reply
:iconsilent-mage:
silent-mage Featured By Owner Nov 18, 2008  Hobbyist Artist
its cute i like the end.....but the one thing that creeped me out a littel is the way al looked...but otherwise it was cute^^
Reply
:iconfullmoonartists:
FullMoonArtists Featured By Owner Feb 1, 2008  Hobbyist General Artist
awesome!! this just rocks!! thanks for the :giggle:
Reply
:iconyourfavoriteplushie:
YourFavoritePlushie Featured By Owner Oct 3, 2007  Student Digital Artist
I love this. :)
Reply
:iconlindsey40186:
lindsey40186 Featured By Owner Aug 7, 2007
Was she riding a Wobbuffet?
Reply
:iconsea-wolf88:
Sea-Wolf88 Featured By Owner Jun 22, 2007
haahaa XDD this is awesome! lol, Mustang is absolutely squizzy! XDD
nice work!
Reply
:iconthesultananna:
TheSultanAnna Featured By Owner Jan 16, 2007
<3
Reply
:iconseiizuki:
seiizuki Featured By Owner Dec 19, 2006
oh shoot that is SO. CUUUUTE!!!!!!!~ :heart: :+fav:
Reply
:iconoopizzaoo:
oOpizzaOo Featured By Owner Nov 20, 2006  Hobbyist Digital Artist
Really cute
Reply
:iconmayuka-chan247:
mayuka-chan247 Featured By Owner Oct 7, 2006  Hobbyist Artist
lol that was great =D
Reply
:iconchessnerd95:
chessnerd95 Featured By Owner Sep 11, 2006   Photographer
sooo cute! :hug: xD roy is drunk! rofl!!!
Reply
:iconstorymaker12:
storymaker12 Featured By Owner Aug 5, 2006  Student General Artist
HA HA :giggle: :dance: :clap:
Reply
:iconsayoko:
sayoko Featured By Owner Apr 6, 2006
how adorable cute
he got drunk hahaha
Reply
:iconiwantmysasuke:
IWantMySasuke Featured By Owner Mar 22, 2006
RIZA YOU HOE (lol jk im a riza fan)
Reply
:iconmystic-night:
mystic-night Featured By Owner Feb 27, 2006
this is really funny and cute!
this is really too bloddy cute!
<3
:+fav:
Reply
:iconobssesed:
obssesed Featured By Owner Feb 3, 2006
This.... this is bloody genious.
Reply
:iconarukei:
Arukei Featured By Owner Jan 30, 2006   Writer
Nice afro! ( Followed by smack to the head.) ....Forgive me Colonel!
Reply
:iconlove-alchemist:
Love-Alchemist Featured By Owner Jan 21, 2006
cool><
Reply
:iconrahyie:
Rahyie Featured By Owner Jan 21, 2006
LOL XDDDDDD
Reply
:iconanimefashionista:
animefashionista Featured By Owner Jan 14, 2006
That is so CCCCCCCUUUUUUUUUUTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTEEE EEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reply
:iconheavymetalgirl1:
heavymetalgirl1 Featured By Owner Dec 4, 2005  Professional Artist
omg...that's sooo hilarious...especially the part where roy gets drunk and gets an instant afro from a rocket....
i'm totally finding a way to put this on my site...[link]

ur free to check it out.....

and u need to join me and tsunami-furuaba's fmalovers chatroom....
Reply
:iconcodelyokolover:
Codelyokolover Featured By Owner Oct 30, 2005   Writer
OMG!!! HE'S SO CHIBI AND FAT!! HAA! you made me fall out of my chair
Reply
:icondaniebarton03:
daniebarton03 Featured By Owner Sep 17, 2005
Absolutely adorable! Two suggestions... First, the dialogue moves a bit too fast to read everything. Second, it blends in with the background and makes it more difficult to read. Wonderful animation skills, however. I love it!
Reply
:iconikkinvoro:
Ikkinvoro Featured By Owner Sep 8, 2005
Oops, forgot to say, expressions are way cute too :>
Reply
:iconikkinvoro:
Ikkinvoro Featured By Owner Sep 8, 2005
omg, lol! The Roy sounds, hiccups, burps etc are cute. And Elric brother's comments. Ee. Too cute, gotta fave. :D
Reply
:icontipsymcboozerton:
TipsyMcBoozerton Featured By Owner Aug 14, 2005
:rofl: OMG! That was funny and uber cute too. Love how you done their facial expressions, they were priceless XD

Awesome job :thumbsup:
Reply
:iconmurzuki:
Murzuki Featured By Owner Aug 8, 2005
OMIGOD!! That was hilarious!! >< *Falls on her chair and rolling under the table laughing*
Reply
:iconkaitokar:
kaitokar Featured By Owner Aug 8, 2005
Excelent , very cool
Reply
:iconprologuingepilogue:
ProloguingEpilogue Featured By Owner Jul 31, 2005   Traditional Artist
W00t! That was snazzy! I love how you drew Al. Now I just want to hug him forever!
Reply
:iconamemusashi:
AmeMusashi Featured By Owner Jul 28, 2005  Hobbyist General Artist
oh GOD!!!! :rofl: :lmao: :rofl: Oh I think I hurt my side!! :XD: :XD: :XD:
Reply
:iconguiled-dragon:
Guiled-Dragon Featured By Owner Jul 23, 2005  Professional General Artist
haha! Good job!! :D I love how you made Ed and Al! Everything rocked!!

Poor Riza!!! Her and Roy.... xD
Reply
:iconcolowallo:
colowallo Featured By Owner Jun 27, 2005  Hobbyist Digital Artist
that was so funy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! where you guys get these ideas i dont know, but there great! to funny! heheh, eddy-chans heavy!
Reply
:iconemorae:
emorae Featured By Owner Jun 27, 2005
I think it's wonderful!

Maybe adding a bg music could help liven up the scene :XD:
Reply
:iconkiyama:
Kiyama Featured By Owner Jun 21, 2005   Traditional Artist
OMG!!! This is sooo cute!!! :+favlove:
Reply
:icongyakuten-no-megami:
gyakuten-no-megami Featured By Owner Jun 14, 2005  Professional General Artist
Aah, this is too cute~! >w< :heart: Very adorable. Love the drunk Roy. XD Instant fav! ^O^
Reply
:icongenesisgoboom:
GenesisGoBoom Featured By Owner May 31, 2005  Hobbyist Traditional Artist
man this is brilliant!!! Weee!!!

I just love edo's blink!

weird eh, liking such a small thing the most?
Reply
:icondefade:
Defade Featured By Owner Apr 29, 2005
Roy looks so funny when he's drunk! Love the sounds too! But aren't Riza's eyes red?
Reply
:iconpreypacer:
Preypacer Featured By Owner Apr 26, 2005
Aww! They look so cute in traditional japanese clothing! ^_^ Love Roy's face when he first gets drunk! *grin*
Reply
:iconnoneko:
Noneko Featured By Owner Mar 15, 2005  Hobbyist General Artist
Wohoo! This is GREAT! xD
Reply
:icondragontrap:
dragontrap Featured By Owner Mar 15, 2005  Professional General Artist
LMAO!!! That was funny ^_^
Reply
:iconcutieblossom:
CutieBlossom Featured By Owner Mar 10, 2005
LMAO! That was funny!
Reply
:iconwolfofwonders:
wolfofwonders Featured By Owner Mar 6, 2005   Writer
so funny so funny ^_^
Reply
:iconcelebrian-narmolanya:
Celebrian-Narmolanya Featured By Owner Mar 5, 2005
That was really creative! Nice job :D!
Reply
:iconsyaomie:
Syaomie Featured By Owner Mar 2, 2005  Professional Interface Designer
hahahahaha looollll!!!!
Reply
:iconlightangel154:
lightangel154 Featured By Owner Mar 2, 2005
lol, very funny! :D :clap:
Reply
:iconxareko:
Xareko Featured By Owner Feb 10, 2005
TOTALLY KAWAII XDD
Reply
:iconanimegirl243:
animegirl243 Featured By Owner Feb 2, 2005
Is so funny and cute!!!!
Reply
:iconnittletwister:
Nittletwister Featured By Owner Jan 12, 2005
This is soooo funny ^^ I love it! :D
Reply
Add a Comment:
 
×
Download SWF download, 486 KB




Details

Submitted on
January 1, 2005
Image Size
486 KB
Resolution
750×480
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
12,096
Favourites
464 (who?)
Comments
95
Downloads
8,087
×